Автор Тема: Некоректно отношение Баня Стил - Младост 4  (Прочетена 127 пъти)

Неактивен niksonn

  • Newbie
  • *
  • Публикации: 1
  • Karma: +0/-0
    • Профил
Здравейте, ние със съпругата ми сме крайно недоволни от обслужването на Баня стил. На 15.07.2017 година посетихме магазина им в Младост – този до Технополис на южната дъга на околовръстното. Харесахме си и заплатихме на 100% всичко - комплект "Леда" - долен водоустойчив шкаф с мивка и горен шкаф с огледало и LED осветление, както и смесители за мивката и банята - почти 1000 лв., като ни бяха предложени два варианта – идваме със собствен транспорт на следващия ден и си взимаме всичко, или с безплатна доставка на адрес. Избрахме второто, както и уточнихме адрес, като предварително ни беше обяснено, че доставката ще се забави около 10 дни. До тук всичко е ОК…. Но само до тук. Стана 03.08.2017 г. – 18 дни след като платихме – нито някой ни потърси, нито някой се обади да каже какво става - ни вест ни кост от магазина. Звъня им на 03.08 с въпрос какво става с доставката, а те ми отговарят ама каква доставка, закупената стока ви чака в магазина?!?! При което онемях – как така нали уточнихме доставка, адрес, телефони…..какво става? Консултантката с която разговарях провери случая и ми се извини – колегата, който обработвал поръчката бил нов и това било негов пропуск. ОК - уговорихме се за следващия ден – 04.08.17 г. Доставиха мебелите и смесителите, разопаковам ги и виждам, че на вратичката на горния шкаф от комплекта има наранено, което или е производствен дефект или е станало при транспорта. Още същия ден им се обадих и им обясних какъв е дефекта – дадоха ми мейл, на който да опиша дефекта и да го снимам, с уговорка да очаквам обаждане от тяхна страна какво следва оттук нататък. Ами познайте…. никой не се обади. Изчаках търпеливо до 09.08 и реших да звънна да разбера какво се случва. Този път разговарях с консултант – наложи се да обясня цялата история от начало – кога съм се обаждал, на кой мейл съм пратил снимките на въпросната вратичка и т.н. – човека не беше в течение на моя проблем, щял да провери препратили ли са мейла до производителя и имат ли отговор дали ще признаят рекламацията и да очаквам обаждане от тях. Както и може да се предположи, такова не последва. На следващия ден – 10.08 сутринта около 10.30 ч. пак звъня – пак с консултант – айде всичко пак отначало – и този не знае нищо - цялата сага, с кой е говорено, на кой мейл, щял да провери …. и т.н. Вече не издържах и най – любезно поисках да разговарям с неговия колега, с който предния ден уж уточнихме всичко и трябваше те да се обадят да ми кажат какво да я правя дефектната врата – куриер ли да извикам да им я пратя, на място в магазина им ли да я занеса….и така. Оказа се, че това не е възможно. Трябвало да изчакам да ми се обади той. На въпроса ми КОГА??? – отговора беше след 10 минути. Ами …. стана след обяд, а десетте минути станаха 5 часа. Звъня пак – този път ми вдигна консултантка – познайте – УЖАС!!! - трябваше да обясня ПАК ЗА ПОРЕДЕН ПЪТ всичко, описано по – горе. Не издържах този път и я нахраних здраво – направо даже бях груб, но явно имаше ефект поне по отношение на дългоочакваното телефонно обаждане след 10 минути, защото точно след толкова същата консултантка ми се обади (направо не е за вярване) и ме уведоми да заповядам на 11.08 в магазина от който закупихме всичко да си получа новата вратичка, като естествено трябвало да нося старата и само да ги разменим. Поисках да знам с кой разговарям по име и вече само така ще разговарям с тях. Казах си най – после сагата ще приключи. Отивам на 11.08 към 17.30 часа във въпросния магазин, носейки дефектната врата. Айде пак обяснявай 15 минути за какво става въпрос и…уви ГРЕДА, „Ами господине много се извиняваме, ама имаме проблем с доставките и вратичката не е пристигнала в магазина. Съжаляваме но ще пристигне утре.“ Последва скандал от моя страна – и как не, да ме накарат да отида от работа до магазина им в пиков час през цяла София, при положение че съм оставил телефон за контакт и никой да не ми се обади да ме уведоми да не се разкарвам напразно и да вися в задръстванията, можете сами да си направите изводите с какви хора си имате работа. Така след скандала от моя страна се съгласиха в Събота 19.08 да ми я пратят по куриер да адрес. Така и стана този път – в Събота сутринта куриера ми достави новата вратичка, тръгвам да я монтирам и…… пак ГРЕДА, пробитите дупки за пантите не съвпадат с монтираните панти на шкафа. Направо не ми се повярва какво се случва. Тея направо са много зле. Последва ново обаждане ( искам да вметна само, че всяко свързване с магазина е изключително трудно – налагало ми се е да звъня по 10 и повече пъти, докато някой благоволи да вдигне телефона отсреща, като е така от самото начало на цялата история) и нов скандал от моя страна. Поисках да знам кога най – сетне ще си оправят нещата – не можаха да ми отговорят. Зависело от производителя. НО….. ми поискаха наново адреса и телефона за евентуална доставка, оставения от мен го били изгубили. Останах с широко затворени очи. Явно им дотегна от мен, защото ми дадоха телефона и адреса на производителя (или по скоро вносителя), да съм се оправял от тук нататък с него. ЕВАЛА. Точно така се прави. Браво!!! Както и да е свързах се по телефона с вносителя на шкафа, човека отсреща беше много любезен, обясних му ситуацията с Баня Стил и сега ще ми заменят целия горен шкаф от комплекта с нов. Е толкова ли беше трудно да му се невиди това да го свърши (без)отговорния консултант (служител) от магазина. Това за мен НЕ Е нормално отношение към клиент, оставил близо хилядарка така да бъде разиграван. Но нищо, сега това ще го публикувам навсякъде по форуми и сайтове, където има черни списъци за некоректни търговци, за да знаят хората като си купуват от тях, какво може да им се случи. Даже мисля да го пратя на КЗП (в пълен вид без редакция с всички снимки, мейли, телефони по дни и часове кога съм се обаждал, документите от Спиди и т.н. касаещи случая ).

Неактивен Администратор

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Публикации: 9
  • Karma: +0/-0
    • Профил
    • справедливостБГ
Re: Некоректно отношение Баня Стил - Младост 4
« Отговор #1 -: август 30, 2017, 08:04:57 pm »
Определено сте проявили много търпение , което не си е заслужавало. Пропуска на много клиенти е, че:
1. Не търсят директен разговор с управител
2. Входиране на рекламация
3. Подаване на сигнал към комисията за защита на потребителите
4. В краен случай наемане на адвокат.

"Когато беззаконието се превърне в закон,съпротивата се превръща в задължение!"

Томас Джеферсън